Regulamin
Zasady współpracy
Staramy się przestrzegać poniższych zasad przy współpracy z naszymi Tłumaczami:
- Każdy tłumacz otrzymuje od nas mailem zapytanie, czy chce jest zainteresowany danym zlecenie. Zapytanie zawiera:
- materiał / tekst będący przedmiotem zapytania;
- proponowaną stawkę;
- ilość stron / kwotę do rozliczenia (według języka źródłowego);
- wymagany / sugerowany termin realizacji;
- informacje dodatkowe.
- Jeżeli tłumacz odpowie na zapytanie, otrzymuje maila potwierdzającego i przekazującego mu zlecenie na wcześniej ustalonych warunkach.
- w przypadku braku odpowiedzi na nasze zapytanie w krtkim czasi zastrzegamy sobie możliwość przekazania zlecenia innemu tłumaczowi.
- Rozliczenia i płatności.
- Umowy o dzieło zamykamy na 20-go każdego miesiąca, z uzgodnionym terminem płatności.
- Tłumacze wystawiający faktury otrzymują płatności z ich tytułu najpóźniej w uzgodnionym terminie 14- 21dniowym.
- Wykonane tłumaczenia zawsze podlegają standardowej kontroli / korekcie, w razie potrzeby są przekazywane ponownie do tłumacza w celu dokonania niezbędnych poprawek / korekty.
- Nasi pracownicy z chęcią służą pomocą w razie wątpliwości dot. przedmiotu zlecenia - prosimy jednak je przesyłać w trakcie realizacji zleceń, tak aby przekazywane na końcu tłumaczenie było pracą ostatecznie skończoną. Prosimy nie przesyłać prac niedokończonych i niepełnych..
- Poprzez gotowe tłumaczenie rozumiemy pracę staranną, zawierającą sprawdzoną,poprawną i właściwą terminologię, bez błędów ortograficznych, stylistycznych, interpunkcyjnych i błedów literowych. Tekst musi być również poprawnie sformatowany / odzwierciedlajacy oryginał (odpowiednie tabulatory, akapity, kolumny i tabele, wykresy i schematy).
Drogi Tłumaczu,
prosimy o zapoznanie się z naszym Regulaminem. Jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania prosimy o wysłanie maila na adres londoner@londoner.com.pl